Black moon

Mali nastavak na moj prijašnji post…
Kad malo gledam u restrospektivu, čini mi se kao da sam cijeli izgled sobe osmislila nakon izrade ove visilice. Ta njen efektni dojam u crnoj izvedbi potakao me je da se poigram sa monokromatskim izgledom cijele spavaće sobe. I koliko sam u početku bila skeptična kako će to na kraju izgledati, svaki korak koji smo napravili u tom smjeru sve me je više uvjerio da će biti zaista dobro!
Zidovi su prije bili kurkuma žuti, a zid iza uzglavlja cijeli tamnosmeđe boje. Bijela boja zidova unijela je svijetlost. Veliko uzglavlje iz vlastite radinosti ( o tome u nekom drugom postu 🙂 ) stvorilo je osjećaj udobnosti i gnijezda ( meni jako važno ). A bijeli zastori su samo dali završni pečat za smirujući i čisti izgled.
I voila! Uživam! 🙂

( photos by homeslippers )
Black moon

Leave a Reply

