Kuhanje ( ideje )

kugla1

Nekoliko mjeseci gledam u ovu kuglu, u svom dnevnom boravku, skinutu sa lampe javne rasvjete u našem parku ( uz dopuštenje radnika, molim lijepo! 🙂 Obnavljali su rasvjetu pa sam odmah prepoznala potencijal ovih starih odbačenih plastičnih kugli i doteglila kući čak tri! 🙂 )

I neki dan mi je napokon osvanula cijela vizija u glavi, do zadnjeg čavlića, boje, izgleda, spojeva, grla za žarulju…! 🙂 Nitko sretniji od mene ovih dana! Ako budem imala sreće, ovaj vikend ću zahaltati zakonitog i pravac u nabavku materijala!:)

Nit vodilja mi je cijelo vrijeme bio spoj drva i bjeline lampe :

FotorCreated
Inspiracija sa Pinteresta

Meni prekrasno!

Vrijeme je da se bacim na posao! 🙂

Kuhanje ( ideje )

Leave a Reply

