Kreativna igra

Ovo je za sada samo između mene i bloga 🙂 Jedni nama jako dragi i bliski ljudi često u zadnje vrijeme spominju preuređenje svoje postojeće kuhinje. Kako se obitelj povećala, radili su već određene preinake sa spavaćim sobama, što im je ostavilo nešto manje prostora za blagavaonski dio na koji se nastavlja kuhinja.

A kuhinja je, u mojim očima, puna potencijala! Ima prirodni izvor svjetlosti, puno prostora za ormariće i radne plohe, a po onome kako vidim, i mjesta za sasvim solidan otok/šank, što je oduvijek bila velika želja ženske glave obitelji 🙂

Pa sam se po prvi puta poigrala sa crtanjem u Roomstyler -u.

Molim da zanemarite početničke pogreške koje na kraju nikako nisam uspjela ispraviti : možda je to i do same aplikacije, tko zna 🙂


 

kuhinja2
( by homeslippers )

 

Na mjestu gdje je kuhinjski otok trenutno je ulaz u kuhinju, a na potezu od stupa do visokog ormara na stražnjem zidu je trenutno mala prostorija ( špajza ) koja potpuno odvaja kuhinju od dnevne sobe. To sam maknula, a kao ostava sad služe dva, do stropa visoka kuhinjska ormara ( na svakom kraju kuhinje po jedan ).


 

kuhinja6
( by homeslippers )

 

Stup ovdje služi zapravo samo kao mala vizualna pregrada, statički nije važan, no meni se učinilo kao pun pogodak ( a još se može dodatno iskoristiti za odlaganje nekih sitnica ).

Molim da zanemarite naopaki položaj otoka, program mi nije nikako dozvolio da ga okrenem. No jasno, produljena strana radne plohe treba ići na drugu stranu, prema blagavaonskom stolu.


 

render20
( by homeslippers )

 

render16
( by homeslippers )

 


 

render3
( by homeslippers )

 

radni kut
( by homeslippers )

 

render4
( by homeslippers )

 

Proširenje kuhinje na dio gdje je bila špajza i rušenje zida prema dnevnom dijelu, određuje i smještaj kutne garniture na kut do prozora ( trenutno se naslanja na stražnji zid špajze ). Samim tim osmislila sam i radni kut neposredno uz staklenu stijenu. Sve su to komadi namještaja koji već postoje u prostoru i nema ih potrebe mjenjati. Dodatni prostor za sjedenje je veliki tabure koji je isto već prisutan. Potrebno je  izraditi jednostavan stolić na 2 ili 4 noge koji će ga potpuno prekrivati, da ne zagušuje prostor, a po potrebi se tabure izvuče.

Ovo sam iskreno, izradila za svoju dušu. Da napokon vizualiziram ideju koja mi se dugo mota po glavi. Imam još i moodboardove za svaki pojedini dio, kako bi im olakšala da i sami zamisle moja rješenja 🙂


 

radni kut sa fotografijama
Radni kut

 

stolic+tabure
Stolić i tabure

spajza sa primjerima.png
Organizacija ostave u kuhinjskim elementima visokim od poda do stropa

 

boje za kuhinju
Ideje boja za kuhinju

 

 

 

Kreativna igra

One thought on “Kreativna igra

Leave a Reply

